28 Eyl 2016

Suki na Hito ga Iru Koto - Dizi Yorumu

Türkçe Adı: Bir Kız & Üç Sevgili
Yönetmen: Hiro Kanai , Ryo Tanaka
Yayın Kanalı: Fuji TV
Bölüm Sayısı: 10
Bölüm Süresi: 44 dk
Yayın Tarihi: 11 Temmuz 2016
Türü : Romantik , Komedi
Oyuncular: Mirei Kiritani , Kento Yamazaki , Shohei Miura , Shuhei Nomura
Konusu : Misaki Sakurai (Mirei Kiritani) uzun zamandır kimseyle çıkmamıştır. Bir pastacı olarak her zaman mesleğine yoğunlaşmıştır. Bir gün işinden kovulur ve bu olayın sonrasında lisedeki ilk aşkı Chiaki Shigesaki (Shohei Miura) ile karşılaşır. Misaki, Chiaki'nin restoranında yarı zamanlı çalışmaya başlar ve orada kalır. Orada yaşamaya başlarken Chiaki'nin iki erkek kardeşi Touma (Shuhei Nomura) ve Kanata (Kento Yamazaki)'nın da orada kaldığını fark eder.
***
  Konusunu açıklamaya gerek duymuyorum aslında. Zaten Japon dizilerinin konularını çok belirgin bir şekilde koyuyorlar. Yine de kısa bir açıklama yapmak gerekirse ;
  Misaki ünlü bir pastacı ama bir türlü iş bulamıyor. Sonunda karşısına lise arkadaşı Chiaki karşısına çıkıyor ve ona iş teklifi sunuyor. Misaki yalnızca ikisinin çalışacağını düşünürken Chiaki'nin iki kardeşi ile birlikte çalışacağını öğreniyor. Dördü birlikte çalışmaya başlıyorlar. 

  Dizi klişe komedi sahneleri içerse de kendini izletiyor. Komedinin yanında hafif de dram barındırıyor. Chiaki'nin sırları var ve bu sırları ailesinden saklamasının sonuçlarını görüyoruz. 
  Oyuncu kadrosunu seçme yapmışlar zaten. Tanınmadık oyuncu yok. Ne yazık ki ben herkesin aksine Kento Yamazaki'yi beğenmiyorum. Adamın somurtkan ve havalı çocuğu oynamakta üstüne yok. Çünkü sadece bu rolü oynuyor. Başka rolleri bu kadar iyi yapabileceğini zannetmiyorum o yüzden oyunculuğunun abartıldığını düşünüyorum. 
  Yamazaki'yi ne kadar sevmiyorsam Kiritani'yi o kadar seviyorum. Bu kızın sakar halleri çok hoşuma gidiyor. Her rolünde altından kalkabileceğini düşünüyorum.
  Dizinin ilk 9 bölümü çok güzel olmasına rağmen final bölümü beni hayal kırıklığına uğrattı. Çok saçma bir nedenden - aslında ortada neden bile yok- dram oluşturulmaya çalışılmış. Hani finalde farklılık olsun diye yapılmış bir şey.
Spoiler :  Ayrılan ama hava alanında barışıp Amerika'da buluşan çiftlerden bıktım artık. Hani başka kurgu mu yok? Hadi hava alanında romantik bir sahne çekiyorsun sonra neden hep Amerika'da bitiyor bu diziler ? Final RMPW'nın finalinin aynısı olmuş. 

  Romantik dizi arıyorsanız önerebilirim. Kento Yamazaki'yi sevmedim için ben ön yargı ile izledim. Hafif dram hafif de komik bölümler var. 10 bölüm şıp diye geçiyor zaten. 
  Diziyi yazın izlerseniz daha iyi olacağını düşünüyorum. Sürekli yaz konusu açılıyor çünkü. Kışın pek keyfi çıkmaz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder